võimaldab teil mõista probleemi, mida proovite lahendada sihtrühma vaatenurgast.
Tulemused:
testitud eeldused teie sihtauditooriumi käitumise, veendumuste ja vajaduste kohta.
Kogutud teave võimaldab teil probleeme paremini mõista, uusi ideid tekitada ja funktsioone prioriseerida.
Samm-sammult:
MÄÄRATLEMINE
Määratlege oma uuringu teema (küsimused või eeldused).
VÄRBAMINE
Värbamine võtab intervjuude puhul aega. Olenevalt värbamiseks kuluvast ajast kulgeb teie projekt kauem.
KORRALDAMINE
Leppige kokku kohtumise aeg ja koht (kaugvariant või isiklik), saatke neile kindlasti enne seda meeldetuletus. Sel päeval veenduge, et teil oleks intervjuudeks olemas jäädvustusseade.
PLANEERIMINE
Koostage intervjuu juhend (see ei ole stsenaarium, intervjuud peaksid olema vestlused ja teie juhend on ainult rajal püsimiseks, mitte sellest lugemiseks).
LÄBIVIIMINE
Alustage intervjuud sissejuhatusega. Esmalt esitage lihtsaid küsimusi ja pange nad rääkima üksikasjadest. Vältige suunavate küsimuste esitamist, kasutage selliseid jutustamisvõtteid nagu; rääkige mulle, millal te viimati X tegid, rääkige mulle, milline on teie jaoks tavaline päev, näidake mulle, kuidas te midagi teete. Kuulake tähelepanelikult, tehke märkmeid. Salvestage heli ja tehke fotosid.
SÜNTEESIMINE
Kui teile tundub, et mõistate kasutaja vastuseid ja käitumist täielikult, leidke aega oma andmed üle vaadata ja alustage taipamiste sünteesimist varsti pärast viimast intervjuud. Tooge esile peamised järeldused: mis oli üllatav või ootamatu? Millised eeldused said kinnitust? Oma toote kontseptsiooni loomiseks kasutage anomaaliaid ja äärmuslikke juhtumeid. Vältige kinnituste kallutatust, sundides end praegusest lahenduse kontseptsiooni raamidest väljuma. Tagage oma meeskonna esindatus; multidistsiplinaarne taust annab erinevaid vaatenurki ning võimalusi ja katsumusi märgatakse paremini.
TEADAANDMINE
Looge kokkuvõtlik koonddokument, mis on teile kasulik ja mida saab kasutada ka huvirühmade kursis hoidmiseks.