Praktiline 2-päevane koosloome ja teenusedisaini koolitus
Tule ja saa osa 2-päevasest praktilisest koosloome ja teenusedisaini koolitusest. Koolitusel omandad learning-by-doing meetodil koosloome ja teenusedisaini üldised põhimõtted ja olulisemate teenusedisaini tööriistade kasutamise oskuse.
Miks?
Koosloome ja teenusedisain on lähenemised, mida üha rohkem rakendatakse teenuste planeerimisel ja pakkumisel, et paremini vastata ühiskonna ootustele kogukonna probleemide ennetamisel, leevendamisel ja lahendamisel.
Koosloome ja teenusedisain pakuvad võimaluse näha teisest perspektiivist väljakutseid, mis kaasnevad teenuse planeerimise ja arendamisega, võimaldades paremini mõista, mis toimub tegelikult teenuse pakkumisel ja kuidas klient teenust kogeb.
Koosloome tulemusena valivad uued teenused või innovaatilised lahendused olemasolevatele probleemidele.
Kellele?
Koolitus on mõeldud eelkõige vabaühenduste juhtidele ja inimestele, kes vastutavad vabaühendustes teenuste arendamise ja pakkumise eest, kuid oodatud on ka kohaliku omavalituse esindajad.
Kuidas?
Koolitus on oma ülesehituselt väga praktiline, kõik harjutused tehakse läbi lahendades päris probleemi ja suheldes päris klientidega. Pakume Sulle kahe intensiivse tööpäeva jooksul kogemuse järgmistes teenusedisaini tööriistade kasutamises: Seotud osapoolte kaardistamine, Persoona koostamine, Klienditeekonna kaardistamine, Teenusestsenaariumi koostamine, Väärtuspakkumise koostamine ja Visiooni loomine.
Koolituse tulemusel:
- mis on koosloome ja kuidas see erineb kaasamisest
- mis on teenusedisain ja kuidas see aitab kaasa inimesekesksete teenuste arendamisele
- kuidas korraldada koosloomet
- kuidas viia läbi lihtsamaid disainiuuringuid
- kuidas disainida ja prototüüpida koosloomes uut teenust
Koolitaja
2-päevase koolituse viib läbi Eestis suurima kogemusega koosloomejuht Rasmus Pedanik.
Rasmusel on üle 10 aasta kogemust arendusprogrammide disainimisel ja koolitamisel.
Viimased neli aastat on Rasmus peamiselt juhtinud disainmõtlemise ja koosloome töötubasid. Rasmus on algatanud ja juhtinud 2015., 2016. ja 2018. aasta koosloome arendusprogramme. Kolmes arendusprogrammis disainiti või re-disainiti kokku üle 25 erineva teenuse. Rasmus on täiendanud ennast probleemi lahendamise ja meeskondade juhtimise fassilitaatorina Londonis, teenusedisaini koosloome fasilitaatorina DesignThinkers Akadeemias Amsterdamis ja avaliku sektori teenuste disainimise koolitusprogrammis Cardiffis. Rasmus õpib Tartu Ülikoolis doktorantuuris ja tema uurimistöö teemaks on erinevad probleemide lahendamise metoodikad. See teema on tihedalt seotud sotsiaalse innovatsiooni ja disainmõtlemisega. Rasmus on Sotisaatse Innovatsiooni Labori asutaja ja juht. Lisaks arendusprogrammidele juhib Rasmus mitteformaalset Sotsiaalse innovatsiooni võrgustikku. Rasmus on ka väikeettevõtja ja Eesti esimese disainmõtlemisel põhineva innovatsioonibüroo designminds asutaja ja disainmõtlemise treener ning osanik Muhu Pagarites.
Millal ja kus?
Koolitus toimub 26. oktoobril ja 1. novembril Tallinnas Telliskivi loomelinnakus,
Telliskivi 60a, A3 hoone 4 korrus.
Koolitused algavad kell 9.30 ja lõppevad hiljemalt 16.30.
Registreeri ennast koolitusele siin: Link
Tasu
Koolituse osalejate arv on piiratud (12 osalejat), koha tagab osalustasu tasumine. Osalemine maksab vabaühenduste esindajale 150 ja teistele 250 eurot. Hind sisaldab kohvipause, kuid mitte lõunat, mis tuleb endal organiseerida. Läheduses on rohkelt põnevaid söögikohti.
Osalemise tingimused:
Registreerudes alloleval lingil, saadame arve emailile. Pääsu koolitusele tagab tasutud arve. Koolitusel osalemine on nimeline, kuid osalejat saab muuta kuni praktikumi alguseni. Kui Sa ei saa mingil põhjusel osaleda, palun anna sellest kindlasti teada e-posti aadressil rasmus@bioneer.ee. Kui teatad oma mitteosalemisest kuni 10 päeva enne konverentsi toimumist, tagastame 100% tasutud maksumusest. Kui teatad vähemalt 5 tööpäeva varem, tagastame 50% maksumusest. Muul juhul kuulub arve tasumisele. Jätame endale õiguse üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.