Aitame luua kaasavaid, tõhusaid ja suure mõjuga avalikke teenuseid ja teenuste süsteeme, kasutades disainmõtlemise, sotsiaalse disaini ja koosloome tööriistu.
Meie meeskonnal on 9-aastane avalike teenuste disaini kogemus ja oleme veendunud, et parimad teenused sünnivad siis, kui neid disainitakse koos kõigi oluliste osapooltega, eriti nendega, kellele need on mõeldud. Nii saab luua teenuseid, mis vastavad kõigi osapoolte ootustele, vajadustele ja võimalustele.
Meie teenuste disaini protsess lähtub kliendi vajadustest ja teenuse iseloomust. Üldjuhul sisaldab see järgmiseid samme: sihtrühma uuringud, persoonade loomine, teenuse ökosüsteemi kaardistamine, klienditeekonna kaardistamine, teenusega seotud väljakutsete kaardistamine, lahenduste leidmine, teenusemudeli kirjeldamine ja teenuse prototüüpimine. Lähtume inimesekeskse disaini, sotsiaalse disaini ja iteratiivse arendusprotsessi põhimõtetest, et arvestada nii kasutaja kui teenusepakkuja vajaduste, ootuste ja võimalustega.
Kogu protsess toimub koosloomes, mis soodustab koostööd, selles tulevad paremini esile seosed erinevate kasutajate vajaduste, sotsiaalsete väljakutsete ja teenuste vahel teenuste ökosüsteemis ning lahenduste loomisel saab toetuda laiemale osapoolte võrgustikule.
Teenuste disain koosloomes tagab, et väljatöötatud lahendused on praktilised, lähtuvad reaalsetest võimalustest ja vajadustest ning seetõttu on uuendusi lihtsam ellu viia ning neil on suurem mõju.
Kodulehe valmimist on toetanud
Kodanikuühiskonna Sihtkapital ja
Aktiivsete Kodanike Fond.